Back to school...

| Postat i: Allmänt
Kändes konstigt att vara i skolan idag, men vi hade inte precis en vanlig dag. För det första hade vi bara typ en kvarts samling på morgonen och sen det enda vi skulle göra idag var att prata med lärare om vårt betyg och vad vi borde satsa på till nästa termin. Så vi spenderade nästan 3 timmar med att bara sitta och prata och lite då och då fick vi ta en paus från pratandet för att prata med lärare. Vid 1 stack jag och Emma ner till stan eftersom jag behövde köpa julklappar. Nu är en del köpta, men blev påmind när jag kom hem om att jag behöver tre paket till paketlekar också, så måste tillbaks till stan imorgon eller i alla fall någon gång den här veckan. 
 
Nu vet jag inte vad jag ska göra, blir väl förmodligen att läsa eller något. Vi får väl se.
 
Hejdå!

SV: Det Var jättemysigt, önskar man kunde göra sånt hela livet!♥
Haha låter underbart det med ;)

Hade vart jättekul med bilder från språkresan btw :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: