Nu är jag här igen...

| Postat i: Allmänt, Musik, Skola
Hej!
Ännu en dag som har bestått av skola... så klart... Nu måste jag hitta information om kompositören till stycket jag ska spela ikväll och sen måste jag väl göra klar vår musikuppgift till skolan.
Ikväll är det alltså solistkonsert och jag är redan nu väldigt nervös eftersom jag är först. Men ska i alla fall försöka övertala pappa att ta med sig sin kamera så kan jag kanske lägga in lite bilder från konserten efteråt.
 

Hejsan! Vart är bilden tagen? :)

Svar: Hej! Bilden är tagen uppe i The Sheldonian Theatre i Oxford om jag minns rätt och jag har för mig att byggnaden med lite annorlunda torn är biblioteket :)
Johanna

HEEEJ FINIS :* sååå glad när jag såg att du hade kommenterat på min blogg där du berättade att du skapat en NY blogg(inget fel på den gamla), så roligt att kunna följa med i ditt liv nu via en blogg :D vi ses om några timmar, hajdå <333




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: