Måndag

| Postat i: Allmänt, Nörderi
Måndag idag... en dag som aldrig är speciellt rolig. Började med bild, sen hade vi musik, sen so och sen var jag tvungen att sticka till tandläkaren eftersom jag har en lös tand. Det gick bra, men tanden är lös och jag ska dit igen om en måndag. Tillbaks till skolan där jag satt och pratade med en kompis i typ en halvtimme innan vi hade samling om slutade. Efter skolan stack jag till stan med Emma för att hämta min iphone som har varit inne på lagning och sen passade vi på att ta en fika. Här hemma har jag bara fixat med mobilen och sen kollat på ett avsnitt av Gilmore Girls.
 
Gilmore Girls
 
På tal om Gilmore Girls. Någonting jag verkligen vill ha just nu, och förmodligen en av de sakerna som kommer stå högst upp på min önskelista, är Gilmore Girls the complete collection. Det var inte längesen jag började kolla på GG och jag är fortfarande bara i början av första säsongen så den boxen hade varit perfekt för mig. Hoppas verkligen att jag får den.
 
Gilmore Girls - The Complete Collection (42 disc) (DVD)
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: